Sayfa yükleniyor...Lütfen Bekleyin
PROJE HAKKINDA

DMIS, “Döner Sermaye Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi” ve “Döner Sermaye Yönetim Bilgi Sistemi” olmak üzere iki ana bölümden oluşmaktadır.

  • A) Döner Sermaye Yönetim Bilgi Sistemi: Yöneticilerin sağlıklı, hızlı ve doğru karar vermelerine imkân veren, başta mali veriler olmak üzere mali verilere etki eden diğer verilere, raporlara, karşılaştırmalı sonuçlara ulaşmalarını sağlayan bir yönetim bilgi sisteminin kurulması hedeflenmektedir. Bu Sistem ile; Yöneticilerin sağlıklı, hızlı ve doğru karar vermelerine imkân veren, mali veriler ile mali verilere etki eden diğer verilere, raporlara ve karşılaştırmalı sonuçlara ulaşmalarını sağlayan bir yönetim bilgi sisteminin kurulması hedeflenmektedir. Bu Sistem ile;
  1. Karar vericilere, başta mali veriler olmak üzere, mali verilere etki eden diğer veriler hızlı ve doğru şekilde sunulacaktır.
  2. İşletmelerin mali verileri, genel yönetim mali istatistikleriyle entegre edilecektir.
  3. Karar vericilerin ihtiyaç duyduğu raporlar anlık, günlük, haftalık, aylık ya da yıllık olarak üretilecektir.
  4. Kurumlar ve birimler arasında karşılaştırma yapma imkânı sağlanacaktır

B) Döner Sermaye Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi: Genel ve özel bütçeli idarelere bağlı, değişik alanda faaliyetle bulunan döner sermayeli işletmelerin mali işlemlerinin yürütülmesine imkân veren ortak web tabanlı bir sistemin kurulması hedeflenmektedir. Bu Sistem aşağıdaki modüllerden oluşmaktadır.

  • Bütçe Modülü
  • Muhasebe Modülü
  • Personel Modülü
  • Taşınır Modülü
  • Harcama Modülü
  • Gelir Modülü
  • Yönetim Modülü


BÖLÜMLER
İŞLEM
Yönetim
Proje Grubu
Proje Tanıtımı
Proje Takvimi
Döner Sermaye Verileri